Наші Правила
Важлива інформація:
1. Акаунти перевіряються відразу після покупки. Час на перевірку та запит на заміну товару обмежений — 48 години після покупки.У разі виникнення проблем негайно звертайтесь до служби підтримки.
2. Ввічливість та поважне спілкування з сапортом є обов'язковими умовами. Будь-який прояв грубості, використання матів, спам і флуд та інші форми неповаги призведе до блокування без можливості повернення коштів. За робочий товар кошти не повертаються і не видається заміна.
3. Товар поверненню не підлягає, тільки заміни на інші аккаунти.
4. Якщо Ви одразу після покупки хочете змінити паролі, пошту, номер, і отримуєте чек на WhatsApp , це не привід для заміни.
Ватсап вилітає тоді, коли профіль відкритий на новому пристрої та айпі і у фейсбуку немає довіри до цього пристрою. Це як перевірка від фб, але якщо провести певний час на аккаунті, то чек повинен зникнути.
5. Якщо вас заблокували під час фарму аккаунту або одразу після заходу, то це не є причиною для заміни!
6. Відповідь підтримки протягом 12 годин, частіше 10-15хв :)
7. Якщо ви прив'язали карту та отримали блок, то це не є причиною заміни аккаунту.
8. Якщо, після створення вами fanpage або business manager, ваш аккаунт отримав блок, то це не є причиною для заміни.
9. Змінити паролі на акаунті і пошті після покупки акаунта це вже ваша зона відповідальності.
10. Якщо у вас не виходить створити business manager, Fun Page , змінити пароль на акаунті, то це не є причиною для його заміни.
11. Якщо ви розраховуєте на заміну аккаунту (з будь-якої причини), ви не повинні далі виконувати будь-які дії на цьому аккаунті:
- подача селфі, відеоселфі.
- подача документів ЗРД
- та клацати будь-які кнопки.
Якщо ви це зробили, то це прирівнюється до факту прийняття вами товару в даному вигляді, такий товар заміні не підлягає.
12. Якщо ви працюєте без антідетект браузеру і проксі, всі проблеми які виникають при вході і після вирішуєте самі, наша підтримка нажаль не має вирішення проблем коли ви працюєте без проксі і антідетекту.
Магазин не займається:
1) Навчанням роботі з акаунтами, програмним забезпеченням.
2) Зберіганням оплачених товарів
3) Захистом придбаних акаунтів від крадіжки, зламу, підбору пароля тощо.